röda converse och skidåkning

Dagen börjades med träning 8.45, bra jobbat Hanna. Sen åkte jag hem och åt brownies. Plus minus noll, liksom.

Dagen har spenderats vid Philadelphia premium outlets, precis som planerat. Med mig hem har jag en ljusrosa klocka från adidas. Den är mucho fin enligt mitt tycke och den har både timer och alarm (Wow, tänker ni). Jag fick även med mig dessa:


Sen jag kom hem har jag tittat på alla fyra avsnitten av "landskampen" på tv3play. Det tog ju bara ungefär fyra timmar. Nu är jag supersugen på att åka längdskidor, det hör inte till vanligheten. Jag har nu bestämt att jag ska genomföra tjejvasan nästa vinter. Därefter följer vansbrosimmet, vätternrundan och lidingöloppet. En svensk klassiker ska alltså tas, tjejvarianten dårå. Mor och syster vågar ni ställa upp? (jag vet inte vad jag ger mig in på och jag kommer ångra det senare, speciellt att jag skriver det här och att jag låter Emma vara med). Jag kommer förmodligen komma sist av oss tre i alla grenar, men just nu är jag supertaggad!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Okej, jag ställer upp! Vi har ju tid att träna.

2011-02-21 @ 23:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0