Torsdagstankar

En sak som är så himla bra med tidsskillnaden på sex timmar är att jag alltid har nya mail att läsa när jag vaknar! Ni skriver alltid till mig när jag sover. Det gillas, mycket roligare att vakna då! Förlåt mina vänner för att jag är sämst på att svara på era söta mail. Jag är segare än segast. Ska bli ändring på det, jag är rädd att ni ska tröttna på att uppdatera mig om era liv på andra sidan.


Idag har det planerats lite löst om hur och var det här året ska spenderas! Jag har massa idéer om vad jag vill göra under mina helger i vår och i sommar, och vart jag vill resa under min trettonde månad. Jag är så taggad på livet just nu. Det är underbart att bo här borta! Lets say this is life oh, and I wanna celebrate being alive, tralalalla... osv.


Kissen gillar mig. Han hoppar upp i min säng och gosar med mig självmant. Det är ju lite mysigt, men nu är det slut med det. Jag har tvättat alla sängkläder och bestämt att det är kattförbud i min säng. Fyfan för katthår. Vaknar man med katthår i munnen har det gått långt över gränsen. Nu vet ni det också! Jaja, godnatt då. Sleep well cykelställ!

Ps. Ska vi komma överens om att alla som läser det här skickar ett roligt / fint / gulligt / knäppt / tråkigt / meningslöst / uppiggande / förnedrande / rörande / fantasifullt gomorron-mail till mig? Japp det gör vi! Ni får till och med välja vilket slags mail själva :) Med de generösa orden säger jag god natt. Igen. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0