update

Jag överlevde! Tänkte att någon kanske gått och varit orolig hela dagen och inte har kunnat tänka på något annat än min hälsa, och då kände jag att det vore snällt att meddela att jag faktiskt lever!

I morse däremot. Herre min gud, jag trodde jag skulle bli sängliggandes i en vecka. Det kändes som dagen innan min svininfluensa drog igång. På eftermiddagen trotsade jag smärtor och rörelsehinder för att ta mig till frysen. Efter glass och super-anti-polyp-nässpray mådde jag mycket bättre. Glass är bäst i världen, men vem visste inte det liksom? Jag låg i sängen resten av dagen för att samla krafter (superkrafter) för att på kvällskvisten ta mig till Ruby Tuesday för att äta efterrätt med Emilia. Det var trevlans! Mycket gott var det också!

Nu känner jag hur mitt välmående sakta men säkert är på väg bort igen. Rackarns! Kommer säkert vakna med hjärnan full av snor i morgon. Men det ska inte hindra mig från äventyr!! Jag ska nämligen på Collagebasketmatch imorn! Huuuuur kul?! Är astaggad! Åååååh vad kul det ska bli! :D för övrigt har inte jag rört en basketboll på över tre månader. Det är väl mitt längsta uppehåll på tio år eller så.

Ni som inte tycker att min hälsa är ett superintressant ämne kan inte tycka min blogg är så rolig just nu. Förhoppnings vis kan i alla fall min mor sända mig en tröstande tanke. Jaja, svammel svammel. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0