seg som en deg.

* Lång och mysig frukost med barnen. Lite för lång, de fick springa till bussen. Jag sprang bakom och hejade. Hade de missat den hade ju jag fått köra dem, så det var ju klart att jag hejade.
* Mullvada i sängen i flera timmar. Chillidill.
* Såg "The man in the moon", en helt klart sevärd film.
* Hade en lång skypedate med Anna.
* Körde body pump på gymmet.
* Hängde ännu mer i sängen.
*Hämtade barnen vid skolbussen, såg på Tv med dem, åt mat med dem, slutade för dagen.
* Mötte Sandra, Josefin och Lisa på Starbucks, snicksnacka i ett par timmar. Så kul att man kan prata om precis vad man vill hur högt man vill, som att vi har ett hemligt språk liksom.
* Hem och landa i sängen.

Produktiv dag, huh?
Men så länge man tränar så måste det ju vara okej att slappa resten av dagen. I alla fall om det är snö och kallt ute. Japp, så måste det vara. Godnatt mina trogna läsare!

hejhej från sängen

Kommentarer
Postat av: Annsie

Sötisblötis!!!! Jag tar tillbaka vårkänslorna.. Det är

Snöstorm idag:| btw svara på mitt hotmail???

2011-02-04 @ 10:56:40
Postat av: Anna

Åh puss på sötaste <3 men punktform var lejmt ;)

2011-02-04 @ 19:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0