hard work work

Tjingeling! Idag jobbade jag 6.55-7.40. Det är sjukt hur mycket pengar de betalar för att ha en au pair, och hur lite de utnyttjar mig! men men, jag klagar inte!

Efter det löjligt korta arbetspasset kröp jag ner i sängen igen. Ett par timmar senare var det upp och hoppa för att köra iväg till gymmet. Efter svett, dusch och verbala påhopp från body pump-ledaren åkte jag till target för lite shopping. Ni vet, varje helg är lönehelg. Hem för film-mys med mig själv. Senare åkte jag för att möta upp Emilia i mallet där det blev middag och lite shopping. Vi for hem till Lisa för att se på film, äta glass och massa prat. Ni måste tro att det enda jag gör här borta är att titta på film och chilla. Det är typ så. Men snart är våren här, och med bra väder kommer äventyr!

klockan är ställd på åtta. Då blir det träning. Sen blir det andra bullar! Nämligen köttbullar på Ikea! Jag längtar!

Anna har förbjudit mig från att skriva om mina dagar i punktform. Det är synd.

Kommentarer
Postat av: emilia

hihi. skojjjig ordvits dar med bullarna! tack for idag, ses imorn :)

2011-02-12 @ 08:10:05
URL: http://[email protected]
Postat av: anna

hahaha sorry babe..!

2011-02-12 @ 19:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0