Happy!

Idag väntade jag tills min värdmamma sagt godnatt till barnen, sen attackerade jag henne med frågor! Kunde inte fått bättre svar på dem!!
1. När slutar jag nästa fredag? Det senaste tåget jag kan ta till weekend-kursen går åtta på kvällen.
Svar: Inga problem! Säg bara till när du behöver åka så fixar vi det. Du kan få ledigt hela dagen om du vill.

2. Får en av mina kompisar hemifrån (Anna dårå) komma hit en vecka i sommar och bo här medan jag jobbar?
Svar: Ja absolut! Hon är så välkommen så! Jag tvivlar inte det minsta på att du kommer göra ett lika bra arbete när hon är här. Hälsa henne välkommen!

3. När reser ni bort i sommar? Min familj vill komma två veckor i juli och en av de veckorna skulle jag vilja ha semester för att åka iväg någonstans med dem. Så det vore ju toppen om det pricka in en av era semesterveckor.
Svar: Vi kommer inte resa bort i juli, men det gör inget! Vill du ha semester då så fixar vi det på något sett.

AAaaoooww! Jag är lycklig :D Jag kommer få se många omtyckta filurer i sommar!

Jag har varit sjuk i ett dygn. Jag tror att jag hade feber igår. Jag gick och la mig klockan nio och sov i elva timmar. Smart gjort Hanna! Vaknade upp utan feber, men med en huvudvärk som var ganska elak. Jag hade sjuklings-skype med Björken som också var hemma och var sjukis. Mycket sjukare än mig! Äntligen har hon skaffat skype! Mycket roligt att se och höra henne, min (och alla andras) lilla extramamma :)

Efter nästan sexton timmars sängliggande drog jag av täcket, sträckte på mig och vickade på tårna för att se om jag fortfarande kunde. Japp, jag hade fortfarande livet i behåll. Då bar det av mot Exton square mall där jag mötte upp Josefin för lunch. Ful som stryk var jag, men det kändes okej när jag bar den orättvisa betongkepsen. Jag köpte mig en blommig sommarklänning och nu vill jag ha sommar och sol!!!


Jag och mina fina Annor! En som får en bild tillägnad sig för att hon är bäst som skaffat skype och för att hon är en stackars sjuker och en som är bäst för att hon offrar pengar, tid och flyg-obehag (om man nu kan säga så) för att komma och hälsa på lilla mig!

Kommentarer
Postat av: Annsie

Åååå det var jättekul Att prata baby :D älskar dig!!

2011-02-24 @ 09:11:06
Postat av: filippa

Åh, jag har funderat på det men har du svenskt tangentbord? eller instalerat med svenska inställningar iaf oså? Det är just det jag är lite tveksam över , det kankse är värt 2000 för att ha allt svenskt menar jag :)

2011-02-24 @ 23:07:46
URL: http://flippa.blogg.se/
Postat av: A

<33333

2011-02-24 @ 23:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0