2011.08.10

Efter åtta dagars semester har jag äntligen ett kärt återförenande med min dator!
För alla som varit oroliga kan jag glatt meddela att jag överlevde.
Jag har haft kul varje dag med mina underbara kids.

Efter tio timmars bilande genom Pennsylvania, West Virginia och Virginia var vi slutligen framme hos min värdmammas föräldrar i Highpoint, North Carolina. Det var förra tisdagen.
Redan på Onsdag morgon packade vi in allt i bilen igen för att bila mot kusten.
Efter fyra timmar var vi framme vid The Outher Banks, som är en ö-grupp, fortfarande i NC.

Vi bodde på hotell precis vid stranden i fyra nätter. Jag fick ett eget rum medan de andra fem skulle dela på ett rum som var lika stort som mitt. Jag bjöd då in Rachel till mitt rum, och fick Steven på köpet. Vi hade "Open Nightclub" varje kväll, spelade en massa spel och hade det gött.

Vi hann med att se "The Wright Brothers Memorial" (De som uppfann och flög det första flygplanet), vandra och rulla runt på milslånga sandbanker, bada i de höga varma vågorna på stranden, bygga mänskliga pyramider i poolen, inspektera två fyrar på närmare håll, äta sea-food-buffé och få rockstarbrillor, äta alldeles för mycket glass, spela minigolf och åka GoKart.

Vi kom tillbaka till Highpoint på lördagskvällen. Söndag och måndag tog vi det mest lugnt. Vi var i kyrkan och på en farmers market, spelade en massa spel och flög pappersflygplan från balkongen. Jag jagade barnen med trädgårdsslangen, de skrattade så de tappade andan. Punch buggy, Mini Cooper, Cruiser Bruiser, CUBE! När man ser någon av dessa bilsorter får man slå varandra. Jag "lärde" Steven Gul bil och Blå buss. Vi tar det på fullaste allvar, jag har nog fått ett och annat bruise från alla punchs!

Igår, tisdag, var vi på ett vattenland hela dagen. Det var barnsligt roligt som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0