2011.08.12

Igår var jag hos Josefin och åt grillat med hennes värdfamilj. Himlarns vad gott det var! På kvällen jobbade vi lite med Jusses Scrapbook. Har man inte tid att pyssla ihop allt själv, då kan man alltid anlita mig!

Idag har jag haft bara Rachel. Steven är på camp igen. Vi började dagen med att åka till mallet för att köpa nagellack och smoothie. Vi köpte "Mood color changing" nagellack. Mitt heter Awesome/Silly. Så om jag är awesome så kommer mina naglar vara mörkrosa, men om jag gör någonting silly så kommer de huxflux bli ljusrosa. Spännande va? Och trovärdigt!

Dagen fortlöpte med cuppcakesbakande, armbandsverkstad, pappersfigursvikning och Wii-spelande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0