2011.08.01

I morgon, tisdag, åker jag på semester men min värdfamilj. Vi ska bila i tio timmar till North Carolina där mina barns mormor och morfar bor. Jag tyckte liksom inte det räckte med tolv timmars resa i lördags och tolv timmars resa igår, så det var ju bra att den här resan är så nära inpå. Not. Det ska bli kul iallafall. Vi ska till stranden, lite vattenland och sådant. 

Min familj har redan hittat min efterträdare. Hon är tysk och kommer en vecka innan jag åker på min resemånad. Nu känns det plötsligt väldigt nära tills jag ska hem. Det är ju ändå hela/bara tre och en halv månad kvar. Panik och lättnad på samma gång.
Nej, nu ska jag packa.

Kommentarer
Postat av: milledillen

LÄÄÄNGTAR TILLS OM TRE OCH EN HALV MÅNAD! Kan inte tysken komma dirr? puss

2011-08-04 @ 11:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0