2011.04.27

I måndags bjöd Andreas (numera Idas) värdföräldrar in oss på avskedsfest. Massa goa vänner var där. Det bjöds på Philly cheese steak och goda tilltugg. Jättekul att träffa alla tjejerna som vanligt, men tråkigt också eftersom bästa Andrea åker hem. Hon är en superhärlig tjej som verkligen kommer saknas här borta.


Igår träffade jag Emilia för lunch på cosi.

På kvällen träffade jag Josefin för Starbucks och sängbygge. Hon och hennes värdfamilj har flyttat. Eftersom jag är både superstark och superlistig så erbjöd jag henne min hjälp när hon skulle bygga ihop sin nya säng. Man behövde faktiskt vara listigare än vad man behöver för IKEA-möbler. Nu vet ni det också. Tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0