2011.04.14

En härlig dag har passerat!
Jag har legat ute på gräsmattan i bikini nästan hela dagen.
Det luktar nyklippt gräs, grill och brända hudceller överallt! Underbart!
Efter jobbet träffade jag Josefin på starbucks.
Jag fick även privilegiet att följa med henne till target för att vara smakråd för hennes bikiniköp.
Fuskisen åker på semester till Florida i morgon.
Det är alltid härligt att hänga med Josefin!

I morgon blir det andra härligheter, i svensk anda! Josefin är ju i och för sig också ganska svensk, men det här är någonting utöver det vanliga. Längtar!


Förresten!
Min värdpappa pratar nästan aldrig. Han svarar på frågor, men nästan aldrig mer än så.
Men igår när Rachel satt och ritade en drake och skrev dragon över, så utbrast han med upprörd ton:
"Hur kan det där vara en drake? Det ser ut som en daggmask på rullskridskor!".
Som utomstående kanske man inte förstår det roliga här, men jag skrattade i alla fall nonstop i typ en timma.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad för svenska härligheter?:) och det pappan sa lät ju nästan elakt :p haha vet du, jag längtar efter att få träffa dina barn!:D

2011-04-15 @ 22:37:44
URL: http://allaheteranna.blogg.se/
Postat av: Hanna

påskbord på IKEA :D Bra :) de är världens goaste. Jag hoppas bara att de inte kommer vara blyga när du kommer. men du är ju här ett tag, så det borde väl ändå släppa efter ett par dagar.

2011-04-17 @ 07:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0