2011.04.11

Idag har jag kört Sandra till flygplatsen. Snart är hon i Sverige. Det känns lite konstigt må jag säga.
Det är ju alltid tråkigt när folk försvinner, men jag vet att alla vi svenskar här borta kommer träffas på svensk mark när alla kommit hem. Det finns redan en massa planer för vad vi ska hitta på tillsammans i framtiden!

På eftermiddagen bad Melanie mig att ställa min bil på garageuppfarten för att de ska komma sopmaskiner i morgon. Annars står den alltid på gatan. En timma senare, när hon skulle backa ut sin bil hade hon glömt bort att hon bett mig ställa min bil snett bakom. Hon backar alltid ut hur fort som helst utan att ens titta i backspegeln, för hon vet exakt hur den långa uppfarten svänger och så. Jag brukar fascineras lite av det. Men denna gången sa det PANG! Stoooor buckla och många repor på hennes fina Mercedes. Hände det något med min gamla Honda? Nej, den fick bara sin fyrahundrafemtioelfte repa. De säger att den kommer leva föralltid.

Det har varit en varm och skön dag. Aningen svettig. Klockan är tio och det är fortfarande 23 grader ute. Jag gillart!

Här kommer lite fler bilder från loppet. Allt för att ni ska få se hur fint det var!

Kommentarer
Postat av: Annica

åhh skicka hit lite värme. ;D

2011-04-12 @ 16:13:55
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Lizzy

Åh vad vackert!



Var jättegärna med i dagens blogg hos mig!

http://muzicme.blogg.se/2011/april/tisdagens-blogg.html

2011-04-12 @ 16:46:06
URL: http://muzicme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0