2011.04.29

Snart är det maj! Det är ju inte klokt hur fort tiden går. Det är inte klokt hur varmt aprilvädret är här och det är ju helt tokigt hur varmt ni har det i annars så kalla Sverige nu! Och det är helt tokigt att mina ben är helt myggbitna redan i april.

Idag jobbade jag en timma på morgonen. Jag åt frukost med Steven som helst ville äta själv och bad mig att gå och göra "Hanna-stuf". Inga problem sa jag. När den extremt långa jobbdagen var över åkte jag hem till Emilia. Vi promenixade runt i hennes område tillsammans med Julia. Efter det blev det Ruby Tuesday's salladsbuffé till lunch.

På eftermiddagen spelade jag tennis med Rachel och Steven på garageuppfarten. Steven bad man serva en hård boll så skulle han se om han kunde ta den. Problemet var bara att den blev typ fem meter sned och landade på min värdmammas huvud. Nästa boll landade på hennes bil. Ungefär där kände jag att min tenniskarriär var över. Jag åkte istället och hämtade upp min carpool-kompis Lisa och brummade iväg till West Chester där vi åt middag på restaurang med Josefin, Ida och Emilia. Efter det blev det Starbucks-häng och nu ligger jag här.

I morgon ska jag springa ett lopp igen!! Jag vill verkligen slå den tiden jag fick på förra loppet. Men om det blir så varmt som det varit i veckan kommer det inte gå. Jaja, ni kan ju hålla tummarna för mig i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0