2011.04.24

Härlig dag!
Dagen började med påskbrunch på restaurang med min värdfamilj.
Det var buffé med allt möjligt gott. Mätt i magen om vi säger så.
När vi kom hem igen brummade jag iväg till Lisa på en gång.
När jag kom fram låg Lisa och solade,
jag var snabb med att kasta av mig kläderna för att göra detsamma.
Det har varit upp mot 30 grader hela dagen!
Efter ett tag åkte vi till ett jättemysigt glasställe och satt där i solen och smaskade.
På kvällen hade vi Big brother-kväll hos Lisa, i vanlig ordning.
Emilia gjorde comeback i Pennsylvania och svängde förbi på lite bb också.
Brun och fräsch, direkt från Florida.


Kommentarer
Postat av: lisa

wiiiii sån mysig dag :):)

2011-04-25 @ 13:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0