2011.04.23

Idag har jag haft skattjakt för mina barn. Skatten var fina påskpresenter dom jag förberett till dem.
Båda sa tack ungefär tio gånger var. Jag är dock osäker på om de uppskattade presenterna eller om de bara tackade för att de är artiga. Vi får hoppas på det förstnämnda.

På eftermiddagen åkte jag till Lisa. Vi lagade mat och tittade på film. Mitt i filmen upptäckte Lisa att de har kvällssol på hennes trappa. Vi satt där och myste ett tag.

På kvällen åkte vi hem till Frida i West Chester. Jag träffade henne för första gången i kväll, trots att hon har bott här i närheten i över en månad. Trevlig tjej i alla fall. Ida, Emma och Julia var också där.

Jag har en bra och snäll familj. Jag har ett jätteskönt schema. Det är aldrig några problem med mina barn. Jag får bensin, mobil och gym betalt. En massa saker som jag är tacksam över, MEN, jag måste nog säga att jag drog en nitlott vad gäller mitt hus. Det är inte speciellt alls. Det är inte direkt litet om man jämför med svenska hus, men om man jämför med en del av mina vänners hus här! Oj oj oj. Fridas hus till exempel, fyra våningar, hur många rum som helst. varav ÅTTA badrum. Jag vill också bo i en typisk amerikansk lyxvilla! Jaja, jag antar att man inte kan få allt.


Kommentarer
Postat av: emilia

fiiiina bilder. gottisar!

2011-04-24 @ 20:30:52
URL: http://emiliaochusa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0