2011.04.20

Idag har jag varit på Zoo med Lisa och hennes barn!
Vi hälsade på allt från fula navelsvin till världens finaste Jaguar.
Djurparken var inte så stor så vi hade sett allt efter lite mer än en timme.
Då blev det lunch på Ikea. Lisa försökte intala sina barn att är man i ett svensk varuhus och äter på en svensk restaurang, då ska man äta svensk mat. Men inte blev det några köttbullar inte. Chicken nuggets och pommes.
Amerikaner, ni vet... Jag och Lisen åt i alla fall våra köttbullar med glädje!

På kvällen tränade jag en jättesnabbis innan jag åkte jag till Friday's för att äta middag med Ida, Emma och Julia.
Jag shoppar och shoppar och äter ute flera gånger samma dag. Jag undrar när jag ska inse att jag inte är någon superstar, och börja leva som den lågavlönade barnflicka jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0