2011.04.19

Hej kompisar!
Jag är ju som sagt ledig ett par dagar den här veckan.
Vill man spara pengar samtidigt som det regnar ute,
då finns det inte så mycket att göra.
Men vet ni vad man gör då?
Man hänger med en kompis och dennes värdbarn!
Idag har jag varit på ett "bounceställe" med Lisa och hennes pojkar.
Det var ett stort rum fyllt med hoppborgar och uppblåsbara rutschkanor.
Jag blev nockad av en fyraåring så jag börja grina,
det här jobbet är sannerligen inte lätt alla gånger! haha.
Resten av dagen chillade vi hemma hos dem.
Jag och Lisa lagade tidernas pasta carbonara!
På kvällen åkte vi hem till Ida där vi lagade bakad potatis till middag.
Julia och Emma var också med.
Bra dag! I morgon ska vi på zoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0