2011.04.17

Håll i hatten, idag blåser det!
Jag har följt med Lisa till outleten, utan att spendera ett öre.
Vi har ätit god mat på en mysig restaurang.
Vi har legat i Lisas säng och sett på Big Brother.
Det är vår söndagstradition numera. BB hos Lisa alltså.
En mycket bra och skön helg med Lisa som sällskap.
Alla våra vänner är bortresta, men HannaochLisahelger är ändå bra!

I morgon åker Melanie och barnen på en minisemester i fem dagar.
Jag ska vara hemma och vara ledig. Jag har ingenting planerat.
Det hade ju varit grymt om det skulle vara strålande sol,
då kunde jag bara ligga och slappa och få en massa färg.
Tyvärr ska det regna typ hela veckan.
Men det betyder ju att jag kan skypa när som helst!
Boka upp mig!

Kommentarer
Postat av: lisa

haha, bilden på min blogg blev rätt stor ja!!!!

tack själv för en braig helgis!!!!!!

glöm inte att choose to chew with charles

kan du ju öva på under din LEDIGA vecka, lyllos!!

2011-04-18 @ 13:44:00
Postat av: emilia

saknade söndagstraditionen och er. har supermånga avsnitt att ta igen nu ju. herrejisses! ses snart sötis. ni verkar ha haft det hur skönt som helst i veckan

2011-04-23 @ 21:22:58
URL: http://emiliaochusa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0