2011.04.07

Idag är jag ledig!
Man kan ju tänka sig att jag tog en lång sovmorgon i morse, men icke sa nicke! Uppe med tuppen var jag.
Jag tog min supersnygga bil och brummade hem till Emilia där en fabulös frukost väntade i hennes säng.
Frukostunderhållning stod Big Brother för. När underhållningen var över och frukosten var slut gick vi på en promenad i Emilias fina överklassområde.

Klockan elva åkte vi mot Philadelphias flygplats. Vi snurrade runt ett par varv mest för skojs skull (nästan), tills vi hamnade rätt och hittade vår semesterbruna Sandra. Straight from Hawaii, med flippflopps och allt! Vi körde hem henne + pojkvän och sedan brummade jag i min ensamhet vidare hem för att hitta bästa Nina på skype!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0