Bowling!

Idag har jag tvättat kläder, gjort pappersloppor, städat, tvättat, varit ute i solen och tittat på barn som leker att de är Harry Potter & co., tvättat mer osv. wohoo!
De äter typ aldrig snabbmat i den här familjen, och det finns nästan inget godis och sånt alls! Däremot har de alltid massa färska hallon och blåbär och äppelbitar som man går och äter av när man vill, som snacks liksom. Hur gott som helst!
Efter middan kom Sarah och hämtade mig. Först svängde vi förbi starbucks. Jag tog någon caramel-holiday-latte-grej som nästan bara smaka socker. Efter det åkte vi åkte och bowla med Sarahs tyska kompis Beatrice, Beas syster och amerikanska pojkän Evan. haha varje gång jag hör namnet Evan tänker jag på Evan i freaky friday! "You're a liar!" Hoppas nån vet vem jag menar, för det är jättekul :D Måste se den filmen snart alltså! Så sköna repliker hela tiden! "woow, She's blind!". haha jag känner att jag kom ifrån ämnet lite. Hur som helst, alla utom Evan sa innan "jag är jättedålig, jag kommer förlora stort". Ändå hade alla nästan dubbelt så mycket poäng som jag när serien var slut. Evan hade tre gånger så mycket. Alltså är jag jättejättedålig! Jag förstår verkligen inte hur jag kan tycka att det är så kul när jag alltid förlorar stort. Bowlinghallen var hur stor som helst, 58 banor på rad! När vi kom spela de Abba, sen spela de Agnes och sen Abba igen, Sweden!!
Imorn är det thanksgiving! Det blir stor middag här hemma med massa grannar och så, har jag redan skrivit det kanske? Har hört att den högtiden bara handlar om att äta, och det är jag ganska bra på. Så jag kommer nog klara mitt första thanksgivingfirande bra!
Läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0