Söndag

Heeeej mamma, hej anna, hej alla andra... och hej niklas.
Jag har det jättebra! Det är jättesnälla och barnen är söta. De springer efter mig hela tiden.
Pappan och K (Tjejen, som är sju år. Det är stränga regler om att man inte får nämna namn eller lägga ut bilder innan man frågat föräldrarna, och jag har inte gjort det än.) var och jagade igår. Det kom hem med ett rådjur, som vi åt till middag. Efter maten frågade K om jag ville se djuret. Jag trodde att hon skulle visa en bild på det eller något, men hon tog med mig ut i garaget där det hängde uppochner från taket, utan skinn!!!!!! Det var så äckligt, och nu kan jag inte få det äckliga rådjuret eller lukten ur huvudet.
Igår flängde vi hit och dit med bilen och på kvällen åkte vi in till DC för att kolla på alla sevärdigheter genom bilrutan..hmm.. Men det var snällt av mamman att åka in för min skull, för det tog ändå en stund. Familjen fick sina presenter. Jag tror de uppskattades, all choklad är slut idag såååå.
Idag har jag varit i ett mall med en svensk au pair som bor "nära", nära i amerika alltså, det tog ändå typ 20 minuter att åka dit med bil. Hon heter Sarah iallafall och det var trevligt. Vi åt på Taco bell och jag shoppa lite :) På kvällen baka jag kakor med barnen.
Till nånting helt annat. På skolan kom det fram en tjej och sa "can I take a photo of you? we don't have blonde girls in Switzerland", och en mexikansk tjej sa att vi svenskar är så vackra för vi ser ut som barbiedockor. haha. Svenskarna prata lätt bäst engelska av de som var på skolan, efter de från Australien då. Norskarna är bra också.
Imorn ska jag jobba helt själv hela dagen, men det ska nog gå bra. Time to sleep.
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0