SJB

Rubriken får tala för sig själv. Jag var på coctailparty hos bästa Ida igår. Har nog aldrig druckit så mycket drinkar på en kväll, inte ens på happy hour i alanya! Efter många timmars drinkande fick vi skjuts till stan och ambassadeur för mer drinkar och dans hela natten. Taxi hem, så jävla värt! kvällen var huuuuuuuur lyckad som helst. Min kropp är fortfarande helt prickig av glitter från idas klänning! haha

Imorn är det bara en vecka kvar tills jag åker. Så om exakt en vecka är jag säkert asnervös. Bör vara. Hoppas att jag är det. Det är jobbigt att jag inte känner mig nervös alls, jag blir typ irriterad på mig själv. Presenterna till barnen är färdiga! Måste hitta något till föräldrarna, mendet är svårt. Nästan alla köper ju något typiskt svenskt eller så, men det känns inte lika kul när pappan är från Sverige.

Måste fixa massor med packningen också. Jag får typ panik varje gång jag ska börja packa, så jag bara skjuter upp det hela tiden. Jag börjar undra vad jag tänker på alla femtioelva gånger i veckan som jag förtvivlat säger "jag har inga kläder!!!", för jag har fan asmycket kläder! Jag vill typ ha tre resväskor med mig.


H

snygga tjejer på coctailpartyt


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nu är du med på min au pair-lista. :) Va kul att du också åker 15:de från arlanda och att du kommer bo rätt nära mig ändå, jag ska ju bo i DC. :)

2010-11-08 @ 16:08:53
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0