Heeeeeeeey!

Statistiken säger att jag har 25-30 läsare varje dag! Jag är helt chockad! Trodde att det bara skulle vara min familj och kanske mina absolut närmaste vänner som skulle läsa. Så, vilka är ni? ;O
Här är några bilder från Au pair-skolan :)
Byggnaden som vi hade lektioner i. Den var mycket finare på utsidan än på insidan.
Jag och Emelie, en svensk tjej som jag träffade redan på Arlanda. Vi håller i vårt grupparbete. Uppgiften var att man skulle pyssla fram det man mest förknippa med USA. Emelie var inte så ledsen som hon ser ut att vara på bilden :)
Jag, Emelie och Emelie uppe i "Top of the rock", högsta våningen av Rockefeller center. Empire state building i bakgrunden :)
Svenska gänget på skolan. Alla tjejerna bor i helt andra delar av landet, vilket jag tycker är väldigt synd. Gillade the swedish crew!
Malin, Emelie och Elin utanför skolan.
Jag fattar verkligen inte varför allting blir i en klump! Jag trycker på entertangenten tio gånger om, men när jag sparar blir det inga mellanrum! Varför funkar det inte? Är jag korkad? Hjälp mig! Det har ju alltid funkat förut!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har samma problem med radavståndet i min blogg! Det funkar aldrig för mig heller utan numera måste jag gå in i html koden varenda gång. Skriva </br> när jag vill byta rad!



Jag går in och kollar om du har uppdaterat typ hela tiden, så det har nog dragit upp antalet sidvisningar iallafall ;) Men 30 unika läsare, det är bra jobbat!



2010-11-24 @ 09:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0