En vecka kvar!

Om exakt en vecka befinner jag mig i new york! Och det är ganska exakt två år sen jag var där, i världens bästa stad. Anna har tagit ledigt på måndag för att kunna följa med och säga hejdå på arlanda. Det kommer nog bli väldigt sorgligt, svårare än med familjen. Även om jag älskar min familj och kommer sakna dem jättemycket tror jag inte det kommer bli så farligt att ta avsked, vi är inte så känslosamma av oss. Men med Anna, annsie, tiny-ass, exsambo kommer det bli värre. Men jag är iallafall väldigt glad för att hon tagit ledigt för min skull!

Idag har jag faktiskt fixat massa med packning. Lagt ner massa kläder och bestämt att jag inte får ta upp dem innan jag åker (lär ju funka. inte.), och tvättat en hel del. Jag har vart och sett på 08-match med Hanna i fryshuset, de förlora men det var trevlans ändå. Tänk att snart är det NBA-matcher jag tittar på!!

Senare slog jag rekord i att springa hem till lovisa (tog max 40 sekunder, typ asbra!) och hängde där en timma. Kommer sakna att ha en chillkompis som bor så nära.

Imorn ska jag va hos motormännens riksförbund 8.30, för att fixa internationellt körkort. Det är med andra ord dags att sova.

H




Kommentarer
Postat av: a

åh vad jag redan saknar dig. kommer bli jobbiga månader utan dig, toastski <3

2010-11-11 @ 22:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0