Black Friday!

Dagen efter thanksgiving = Black Friday = superrea = nya löparskor + 2 par jeans i Hannas garderob!

Innan jag åkte bestämde jag mig för att bara packa ett par jeans, eftersom de väger och tar plats. Det knepiga är att jag glömde de jeansen jag bestämde mig för. Jag har alltså gått omkring i tights i två veckor! Det har aldrig förr varit så skönt att dra på sig ett par jeans som det var idag!

Nu när jag har ett par löparskor så kan jag springa av mig all sockerpotatis och caramellatte! Dessutom kan jag se området jag bor i! Har inte sett mer än min gata och mallet typ. Så det är väl hög tid att göra det nu.

Efter att jag skrivit gårdagens blogginlägg trodde jag att det var läggdags snart, men icke! Gästerna åkte hem och vi sprang över till grannarna där de hade middag med hela tjocka släkten. Vi satt där som åskådare när de åt. Det är tradition att på thanksgiving ska man gå runt bordet och var och en ska säga vad de är tacksamma för. Så där satt jag inför typ femton personer jag inte ens visste namnet på och prata om vad jag är tacksam för här i livet. Okej, jag sa väl typ två meningar, men ändå.

Idag fick min värdpappa med sig en hjort hem efter dagens jakt. En som var större än den förra. Han frågade om jag ville se den. Jag tänkte att när den fortfarande har skinnet kvar kan det ju inte vara så farligt. Men när han öppnade bakluckan så låg den där och stirrade på mig med stora svarta ögon, den såg typ arg ut. Och snart hänger den upp och ner, utan skinn i garaget och luktar. Usch, jag kommer bli vegetarian i det här huset!




Såhär fina bilder blir det när båda barnen vill ha mest plats i bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0