ångest.

just nu lider jag av packningsångest och seperationsångest. Halva jag vill gå och lägga mig, inte vakna av alarmet, och senare åka till mina vänner istället för arlanda. Känner mig helt tom och konstig. Jag vill inte lämna allt och alla. Just nu känner jag ingen lust alls att åka över havet om några timmar och stanna där ett år.

Japp, där var det sagt. Nu hoppas vi att det var de sista tråkiga raderna i denna blogg!

Har hänt så mycket de senaste dagarna.

I lördags fyllde jag 20 år! jag jobbade jag mitt sista pass på donken. Känns konstigt, mitt andra hem liksom. Hur som helst, på rasten sprang jag till systemet och handlade för första gången i mitt liv och sista gången på ett år. Emma på jobbet hade bakat kladdkaka för min skull, gulle!

På kvällen bjöd jag hem mina elva bästa vänner på middag. Det blev precis som jag hade tänkt mig och det var jättetrevligt. Tack alla ni för att ni kom! Och tack för alla fina presenter!!

Idag har jag varit och fyllt bilen med grejer från lägenheten i vällingby för tedje gången (!!), mamma och pappa hjälpte till. Sen åkte jag till centrum för att fika och säga hejdå till Ida och köpa en ram så jag kunde göra klart nattas present. Att göra klart presenten gick åt helvete, men slutade väldigt bra! Jag har varit och överlämat den, och hon blev glad :)

Sista middagen med familjen, på ett år, är uppäten. Lovisa kom hit för att hjälpa mig att packa. Det gick ju sådär, är fortfarande inte färdig och jag ska upp om ca tre timmar. Men hon fixade iallafall skype åt mig, och det är ju asbra!

Full rulle hela helgen, nu måste jag fixa det sista om jag ska få någon timmas sömn överhuvudtaget!

H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0