fyra dagar kvar till jul, och jag längtar inte hem alls! (nästan)

Jag har det så himla bra här!
Alla är supersnälla.
Huset är mysigt och kan inte bli mer julpyntat,
jag älskar när det är julsaker överallt!
Barnen är snälla, roliga och duktiga.
Ingen behöver säga åt dem att börja med läxorna,
eller städa upp efter sig och så.
Man behöver inte heller tjata på dem om att
gå upp på morgonen eller gå och lägga sig på kvällen,
de gör allt självmant.
Känns som att det här kommer bli ett enkelt år för mig!
Var det verkligen igår jag kom hit?
Känns som jag varit här i en vecka!

Barnen älskar att spela spel också, precis som jag!

Är superglad att jag inte fått barn som bara gillar att spela Wii, DS och se på TV!!
Nix! Här är det Monopol och sådana riktiga spel som gäller, ME LIKE! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0