pics!


Tänkte presentera er för Muffin. Egentligen tycker jag inte om katter, men den här är så himla rolig. Hon älskar att leka. Jag kan springa tio varv runt huset med en snöre och hon springer efter hela tiden, hon tröttnar aldrig. Hon älskar att ligga under granen tillsammans med alla paketen och så dricker hon gärna ur julgransfoten.


Det här är Lisa. Vi var i Exton square mall igår för lite shopping. Lisa är en skön tjej som ni kommer få se mer av. På bilden ser ni bananer doppade i choklad och nötter, sinnessjukt gott! Jag hittade lite julklappar till min värdfamilj och en massa kläder till mig själv. Tre fina ringar blev det också!


Det här är huset jag bor i. Syns kanske inte så bra när det är mörkt, men jag ville få med renarna som betar i trädgården.


Det här är min nya birdie, fin va? :D

Kommentarer
Postat av: Ida

MEN ASFIN RING,ge mig en

2010-12-26 @ 23:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0