Heeeeey!

Mina "hostparents" har åkt iväg på fest! Jag fick vara smakråd när det gäller slipsar åt min värdpappa, precis som jag brukar få vara åt min egen papi. Skillnaden är väl att min pappa inte brukar välja mellan två Ed Hardy-slipsar att ha till kostym, haha. Pest eller kolara! näää, skoja bara. De var faktiskt fina för att vara Ed Hardy.

Vi har beställt pizza och ätit den. Nu kollar barnen på film med sina kompisar, och jag hänger på mitt rum. Helt okej arbetspass alltså.

Har varit på Gold's gym idag och fått en kort som ger en veckas provträning. Grymt! De har en basketplan inne i gymmet. Om jag kör typ sätta-femton-skott-på-alla-positioner varje gång jag är där och gymmar så kanske jag platser i laget om ett år igen! I alla fall mer än om jag inte gör det.


H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0