Ett dygn med Lisen!

Slappsöndag igår. Kan väl sammanfattas med choklad, glass, choklad, mat, choklad, mer choklad.
Illamåendet efter fick mig nästan att tro att jag tappat chokladsuget för all framtid.
Tack och lov (eller tyvärr) så märkte jag idag att så var inte fallet.


Bjuder på lite konst by Lisa och grisbjörnen bamse.
Glassen fick jag för 6 dollar. För båda alltså. Det motsvarar 40 svenska riksdaler.
Undrar hur min lillasyster skulle se ut om det var så billigt i Sverige, mohahaha.
Nej jag skojar bara, frågan är mer hur jag kommer se ut efter det här året?!

Idag vakna jag hos Lisa. På hemvägen tog jag en sväng förbi mallet.
Där hitta jag lite välförtjänta julklappar till mig själv.
Jag har ju varit extremt snäll i år! Nämen det är ju roligare att dra kortet om man tänker så ;)
En klänning och en väska blev det.

När jag kom hem hitta jag det här:


Paket från mina kära systrar! Örhängen och chokladpraliner från Sara.
Halsband, veckorevyn, massa godis och dipmix av Emma.
Vilken tur att chokladsuget kom tillbaka! Thank you thank you far to kind!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0