Dag 29.

Idag fick jag en ny match! Cultural Care jobbar snabbt måste jag säga! Det är en familj som bor 45 minuter utanför Philadelphia. Efter att ha läst om dem är jag tveksam, men jag ska försöka att inte döma dem innan jag pratat med dem. Vi får se helt enkelt! Det är lite jobbigt det här. Det känns som om jag borde ta vad jag kan få eftersom situationen är som den är och tiden är begränsad. Samtidigt vill jag ju inte att det ska bli fel igen.

Idag har jag tagit en långpromenad i kylan. Jag satte mig på "Corner bakery" i Cascades shopping center, som är ett utomhuscentrum. De har mest har restauranger, inte så mycket affärer. Jag satt där i över en timma och läste en bok och drack varm choklad. Eftersom jag inte jobbar under mina rematch-veckor så har jag inte så mycket att göra.

Jag köpte en väska också, en träningsbag. Behöver en när jag skaffat gymkort någonstans. PLUS att jag har redan shoppat för mycket för att det ska få plats i väskorna jag hade med mig hit. Jag har varit här i ungefär en månad, hur många väskor kommer jag ha efter ett år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0