Dag 27.

Idag har jag jobbat i fyra timmar. Ingen var hemma så jag fick bara gå omkring och städa. När jag slutat kom en svensk tjej som heter Lotta och hämta mig. Vi åkte till Lessburg outlet. Jag hitta bla. ett par converse för 19 dollar, ungefär 130 kr. Helt okej va? De mönstrade och lite speciella är så billiga för att det är utgående modell typ. Vill man ha ett par enfärgade får man betala "hela" 250 kr. Ja, det är äkta converse! Det är lite paljetter och så på mina, partyconverse! Yey! Kanske lägger upp en bild imorn, för här behövs mer bilder!
Vi åkte till Dulles mall och åt på Cheesecake factory, sen sprang vi runt i butiker där också. Nu är jag hemma och ligger i sängen. Gissa vad jag fick se när jag startat datorn? En match! Wohooo! Det gick himla fort måste jag säga! Det är en familj med tre döttrar som också bor utanför DC, men mycket närmre. Tänker inte berätta mer, men jag hoppas på ett telefonsamtal imorn.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0