Dag 26.

tjugosex dagar i United states of Amerika alltså. Tre veckor hos familjen. Näst sista arbetsdagen hos denna familj. Om två veckor kanske jag måste lämna landet jag drömt om så länge, och jag känner mig väldigt lugn för stunden. Det är konstigt. Wierd. Fast det är i och för sig nog för att magkänslan säger att det kommer att ordna sig. Att jag inte kommer återvända till Svea rike inom en snar framtid.

Ähmen jag vet inte vad jag ska skriva, har inte hänt så mycket idag. Jag har sovit och städat och varit på Tae Kwon do-kalas. Vi åt Mac n' cheese. Min grabb fick ett pris. Alla är jättestolta och glada. Glada människor tycker vi om.

tjugosex dagar i United states of Amerika alltså. Tre veckor hos familjen. Näst sista arbetsdagen hos denna familj. Om två veckor kanske jag måste lämna landet jag drömt om så länge, och jag känner mig väldigt lugn för stunden. Det är konstigt. Wierd. Fast det är i och för sig nog för att magkänslan säger att det kommer att ordna sig. Att jag inte kommer återvända till Svea rike inom en snar framtid.

Ähmen jag vet inte vad jag ska skriva, har inte hänt så mycket idag. Jag har sovit och städat och varit på Tae Kwon do-kalas. Vi åt Mac n' cheese. Min grabb fick ett pris. Alla är jättestolta och glada. Glada människor tycker vi om.


Jag har legat på min säng och ätit soppa också, så nu vet ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0