Dag 22.

Idag när jag vakna hitta jag inte mobilen jag fick av min värdfamilj för en vecka sen. Jag leta i hela huset, ringde Sarah och fråga om hon sett den i hennes bil, men den var ingenstans. Den måste alltså vara kvar i mallet. Nu är jag körd. Jag tänkte att jag kommer aldrig få tillbaka den. Ville verkligen inte berätta det för familjen. Jag bestämde mig för att gå in på Dulles town center's hemsida och sen ringa varenda butik jag var inne i igår. Den första var Victoria's secret. Tro det eller ej, men där var den! Jag är inte värd den här turen, som jag nästan alltid har när jag tappar bort något. Är så glad! :D

Kommentarer
Postat av: a

Grymt brushan! :D

2010-12-07 @ 23:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0